We doen ons best, maar soms kan er eens iets mis gaan. Dat willen we liever niet maar het kan gebeuren. Als dat gebeurt willen we er graag van leren.
Als u klachten heeft en daar wat mee wilt dan kunt u kiezen uit de volgende stappen:
- Het is over het algemeen het meest effectief om contact op te nemen met de persoon waar u iets mee wil bespreken. De medewerkers zijn allemaal professioneel genoeg om hier serieus mee om te gaan. Dus: maak een afspraak en bespreek uw klacht.
- U kunt via het feedback formulier uw klacht terugkoppelen. Binnen de praktijk vindt dan wederhoor plaats en desgewenst krijgt u een reactie. Klik hier voor het feedbackformulier
- U kunt schriftelijk contact opnemen met het hoofd van de praktijk. Adres: P. Vonk, Oude Turfmarkt 151, 1012 GC Amsterdam.
- De huisartsen van de praktijk zijn aangesloten bij de landelijke klachtenorganisatie, Stichting Klachten en Geschillen voor de Eerstelijnszorg (SKGE), hun website vindt u hier.
- Als u klachten heeft over de huisartsen dienstenpost kunt u uw klacht bij ons kwijt of rechtstreeks bij de huisartsen dienstenposten Amsterdam.